назад до новин
У ПНПУ ЗБІЛЬШАТЬ ПРАКТИКУ В НАВЧАННІ ВЧИТЕЛІВ-ПРЕДМЕТНИКІВ І КОРЕКЦІЙНИХ ПЕДАГОГІВ 04.06.19

У Полтавському національному університеті імені В.Г. Короленка підписали меморандум про співробітництво у сфері інклюзивного навчання.

Полтавський заклад вищої освіти долучився до Всеукраїнського консорціуму з інклюзивної освіти, який об’єднує дев’ять закладів-партнерів, передають на сайті ПНПУ імені. В.Г. Короленка. Меморандум, зокрема, передбачає збільшення практики у навчанні вчителів-предметників і корекційних педагогів.

Основними завданнями співпраці є:

  • впровадження політики інклюзивного навчання;
  • створення умов для підготовки кваліфікованих педагогів, готових ефективно використовувати позитивні практики інклюзивного навчання;
  • розробка навчальної програми з інклюзивного навчання для підготовки та підвищення кваліфікації педагогів.

Підписали меторандум

Фото: Підписали меторандум

Зокрема, студенти вивчатимуть особливості ресурсної підтримки під час організації інклюзивного навчання в дитсадках, школах, закладах професійної та вищої освіти, вчитимуться відстежувати успішність осіб із ООП, досліджуватимуть явище соціальної інклюзії.

Крім полтавського вишу до Всеукраїнського консорціуму:

  • Харківська гуманітарно-педагогічна академія;
  • Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія;
  • Херсонський державний університет;
  • Львівський національний університет імені Івана Франка;
  • Національний університет «Львівська політехніка»;
  • Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди;
  • Івано-Франківський коледж ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника»;
  • Глобальний ресурсний центр з інклюзивної освіти Інституту суспільної інтеграції Університету Міннесоти.