назад до новин
Розроблено курикулум з інклюзивної освіти для підготовки вчителів 18.08.20

Навчальний курикулум з інклюзивної освіти, розроблений за підтримки відділу преси, освіти та культури Посольства США, пропонується до використання закладами вищої та фахової освіти України для підготовки педагогів до роботи  з учнями з особливими освітніми потребами та інвалідністю в інклюзивному середовищі.

Учасники проєкту міжнародної співпраці «Без кордонів: розвиток та підтримка інклюзивної освітньої спільноти» ініціювали створення, впровадження та підтримку координованої програми навчання, моделювання найкращих практик та забезпечення зворотного зв’язку у сферах загальної та корекційної/спеціальної освіти для педагогів дитсадків, шкіл і університетів, учнів та студентів, батьків дітей і молоді з особливими освітніми потребами та інвалідністю, освітніх управлінців, представників неурядових структур.

Програми підготовки фахівців діятимуть  в співпрацюючих навчальних закладах Всеукраїнського консорціуму з інклюзивної освіти (і не тільки) для інтенсивної підготовки студентів, підвищення кваліфікації педагогів і проведення тренінгів.  Завдяки ресурсній підтримці партнерів з Глобального центру з інклюзивної освіти університету Міннесоти, Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, Харківської гуманітарно-педагогічної академії,  Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» упорядники зробили акцент на перспективних та науково-обгрунтованих практиках  інклюзивної освіти:  універсальний дизайн у навчанні, співпраця в міждисциплінарних групах, освітнє планування, диференційоване навчання, співвикладання, моніторинг прогресу учня з інвалідністю, відповіді на втручання, соціальна інклюзія та підтримка самовизначення учня, інклюзивна беллетристика, арт-технології тощо.