bookОнлайн модулі

  • Розвиток інклюзивного навчання в Україні – Валентина Хіврич, генеральний директор Директорату інклюзивної та позашкільної освіти Міністерства освіти і науки України

    Переглянути
  • Інклюзивне навчання в системі позашкільної освіти – Юрій Демедюк, керівник експертної групи з питань позашкільної освіти Директорату інклюзивної та позашкільної освіти Міністерства освіти і науки України.

    Переглянути
  • Спеціальні технології навчання в процесі організації корекційного супроводу дітей з ООП – Анна Заплатинська, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри ортопедагогіки, ортопсихології та реабілітології факультету спеціальної та інклюзивної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова

    Переглянути
  • Інклюзивний вектор Івано-Франківського коледжу

    Світлана Нестеренко, Ph.D., заступник директора Івано-Франківського коледжу, Ірина Скавінська, студентка. 

    Переглянути
  • Робота з інклюзії в Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії

    Інна Ящук, доктор педагогічних наук, професор, декан факультету початкової освіти та філології  Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, Те...

    Переглянути
  • Робота з інклюзії в Львові.

    Наталія Приймак, методист навчально-методичного центру освіти м.Львова  Анна Собчук, асистент та аспірант кафедри початкової та дошкільної освіти ф...

    Переглянути
  • Проєкт “Без кордонів” та Всеукраїнський консорціум з інклюзивної освіти як рушії творення інклюзивного освітнього середовища

    Сергій Сидорів, директор проєкту «Без кордонів: розвиток та підтримка інклюзивної освітньої спільноти», Прикарпатський національний університет імені ...

    Переглянути
  • Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами / Multidisciplinary team – Валентина Маланчій, заступниця директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8 м. Хмельницького

    Переглянути
  • Взаємодія педагогів у навчанні дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі / Co-Teaching in an Inclusive Classroom – Drs. Brian Abery & Renáta Tichá, co-directors, Global Resource Center on Inclusive Education, Institute on Community Integration, University of Minnesota (англійською з українським перекладом)

    Переглянути
  • Cвітові практики у сфері педагогічних досліджень і методології аналізу експериментальних даних / Research Methods and Data Analysis in (Inclusive) Education – Drs. Brian Abery & Renáta Tichá, co-directors, Global Resource Center on Inclusive Education, Institute on Community Integration, University of Minnesota (англійською з українським перекладом)

    Переглянути