bookОнлайн модулі

  • Взаємодія педагогів у навчанні дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі / Co-Teaching in an Inclusive Classroom – Drs. Brian Abery & Renáta Tichá, co-directors, Global Resource Center on Inclusive Education, Institute on Community Integration, University of Minnesota (англійською з українським перекладом)

    Переглянути
  • Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами / Multidisciplinary team – Валентина Маланчій, заступниця директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8 м. Хмельницького

    Переглянути
  • Cвітові практики у сфері педагогічних досліджень і методології аналізу експериментальних даних / Research Methods and Data Analysis in (Inclusive) Education – Drs. Brian Abery & Renáta Tichá, co-directors, Global Resource Center on Inclusive Education, Institute on Community Integration, University of Minnesota (англійською з українським перекладом)

    Переглянути
  • Транзиція: програми переходу молоді з особливими потребами до дорослого життя / Transition Programs for Youth with Special Needs: from Childhood to Independent Living – Надія Дацьо, заступниця директора з навчальної (методичної) роботи Навчально-реабілітаційного центру для незрячих дітей смт. Вигода Івано-Франківської області.

    Переглянути
  • Інструктивні стратегії роботи педагога в інклюзивному навчальному середовищі / Instructional Strategies for Inclusive Education – Brian Abery, Ph.D. & Renáta Tichá, Ph.D. Global Resource Center on Inclusive Education, Institute on Community Integration, University of Minnesota.

    Переглянути
  • Психологічний тренінг «Допомога дітям із поведінковими порушеннями» / Psychological training «Assistance for the Children with Behavioral Disorders» – Надія Весніна, директорка інклюзивно-ресурсного центру смт. Покровське

    Переглянути
  • Нормативно-правова база інклюзивної освіти / Legal Basis for Inclusive Education in Ukraine – Олена Барабаш-Тимофієва – головна спеціалістка відділу загальної середньої освіти та виховної роботи Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради

    Переглянути
  • МКФ для Інклюзивної освіти. Рекомендації вчителю початкової школи / ICF in Inclusive Education. Recommendations to the Primary School Teachers – Маріанна Онуфрик, голова правління ГО “Соціальна синергія”, Богдан Ярема, керівник освітніх програм Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні

    Переглянути
  • Створення індивідуальної програми розвитку для першокласника з розладами аутистичного спектру / Individual Program of Development for a First-Grade Student with ASD – Наталія Івашура, викладач кафедри корекційної освіти та спеціальної психології Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

    Переглянути
  • Співпраця з батьками учнів з особливими освітніми потребами – Нолан Патрек, корекційний педагог (США)

    Переглянути