МАТЕРІАЛИ РЕГІОНАЛЬНИХ ТРЕНІНГІВ ТА МІЖНАРОДНОЇ КОНФЕРЕНЦЇ “ПІДТРИМКА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТНЬОЇ СПІЛЬНОТИ: ДОСВІД УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКОЇ СПІВПРАЦІ”

Погляд на транзицію у Сполучених Штатах Америки / A Look at Transition in the United States.

Стефані Фіцжеральд, магістр освітніх технологій, ліцензована вчителька початкової освіти,експертна сфера: навчання людей з фізичними інвалідностями та навчання під час виробничої практики; координаторка з працевлаштування молодих людей з інвалідністю для  набуття навичок самостійного незалежного проживання.


Стратегії спільного викладання в інклюзивних класах. Стратегії та практики інклюзії»/ CO-Teaching Strategies for Inclusion. Inclusive strategies and practice.

Нолан Патрек, корекційний (спеціальний) педагог, Saint Anthony Village High School, США.

Coteaching model nolan_ukr from Inclusive_Education_Community

Створення позитивного середовища для підтримки всіх учнів  /  Creating Positive Environments to Support All Students.

Клей Келлер, викладач спеціальної освіти та програмний координатор в Університеті Міннесоти (США)  та Катарському університеті (Близький Схід), співробітник відділу спеціальної освіти Департаменту освіти штату Міннесота.

Creating positive environments_clay-ukr from Inclusive_Education_Community

Транзиція (перехід на доросле самостійне проживання): як вона виглядає для батьків / Transition: What it looks like for Parents.

Стефані Фіцжеральд, магістр освітніх технологій, ліцензована вчителька початкової освіти,експертна сфера: навчання людей з фізичними інвалідностями та навчання під час виробничої практики; координаторка з працевлаштування молодих людей з інвалідністю для  набуття навичок самостійного незалежного проживання.

Transition what it looks like for parents _stephanie_ ukr from Inclusive_Education_Community

Співвикладання за допомогою універсального дизайну у навчанні для забезпечення рівноправних навчальних досягнень учнів / Co-Teaching through Universal Design for Learning (UDL) to Ensure Equitable Student Achievement

Джой Лі, експертка у сфері викладання та супервізії надання спеціальних освітніх послуг для дітей від народження до 21 року життя. 

Co teaching through udl joy-ukr from Inclusive_Education_Community

Додаткові ресурси (також є гіперпосилання в самій презентації Джой):

Профіль учня ; Шаблон плану уроків УДН ; Керівництво до УДНСпостережний листок. Співвикладання


Стан розвитку інклюзивного навчання в Україні: реалії сьогодення

Валентина Хіврич, генеральний директор Директорату інклюзивної та позашкільної освіти Міністерства освіти і науки України.

Inclusive education in ukraine realities of today khivrych from Inclusive_Education_Community

МКФ та її використання в інклюзивній освіті, Маріанна Онуфрик, голова правління ГО “Соціальна синергія”. 

Icf in inclusive education onufryk from Inclusive_Education_Community

Використання спеціальних технологій навчання в процесі організації корекційного супроводу дітей з особливими освітніми потребами

Анна Заплатинська, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри ортопедагогіки, ортопсихології та реабілітології факультету спеціальної та інклюзивної освіти  НПУ імені М.П. Драгоманова.

Special technologies of learning in supporting students with sen zaplatynska from Inclusive_Education_Community

Розробка індивідуальної траєкторії навчання учнів з розладами аутистичного спектру.

Наталія Івашура, викладач кафедри корекційної освіти та спеціальної психології Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, голова БФ «Квіти життя». 

Developing individual trajectory of teaching autistic children ivashura from Inclusive_Education_Community

Підготовка педагогів до роботи в інклюзії та підвищення їх кваліфікації
Наталія Приймак,
методист навчально-методичного центру освіти м.Львова 

Training pre service and in-service teachers to work in inclusion environment pryimak from Inclusive_Education_Community

Підготовка педагогів до роботи в інклюзії та підвищення їх кваліфікації

Анна Собчук, асистент та аспірант кафедри початкової та дошкільної освіти факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка

Training pre service and in-service teachers to work in inclusion environment sobchuk from Inclusive_Education_Community

Підготовка майбутніх педагогів до здійснення інклюзивного навчання в Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії.

Інна Ящук, доктор педагогічних наук, професор, декан факультету початкової освіти та філології  Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, Тетяна Цегельник, викладач ХГПА, Ольга Поляновська, кандидат педагогічних наук, доцент, Катерина Біницька, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки ХГПА. 

Training pre service teachers to work in inclusion settings in khmelnytskiy humanities and pedagogics academy from Inclusive_Education_Community

Інклюзивний вектор Івано-Франківського коледжу: результати і перспективи  

Світлана Нестеренко, Ph.D., заступник директора Івано-Франківського коледжу, Ірина Скавінська, студентка. 

Nesterenko inclusive practices in if college from Inclusive_Education_Community

Інклюзивне навчання в системі позашкільної освіти 

Юрій Демедюк, керівник експертної групи з питань позашкільної освіти Директорату інклюзивної та позашкільної освіти Міністерства освіти і науки України.

Inclusion in extracurricular education demedyuk from Inclusive_Education_Community

Презентація проєкту та Всеукраїнського консорціуму з інклюзивної освіти

Сергій Сидорів, директор проєкту «Без кордонів: розвиток та підтримка інклюзивної освітньої спільноти», Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Without borders Project sydoriv from Inclusive_Education_Community

Фото з конференції