МАТЕРІАЛИ РЕГІОНАЛЬНИХ ТРЕНІНГІВ ТА МІЖНАРОДНОЇ КОНФЕРЕНЦЇ “ПІДТРИМКА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТНЬОЇ СПІЛЬНОТИ: ДОСВІД УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКОЇ СПІВПРАЦІ”
Погляд на транзицію у Сполучених Штатах Америки / A Look at Transition in the United States.
Стефані Фіцжеральд, магістр освітніх технологій, ліцензована вчителька початкової освіти,експертна сфера: навчання людей з фізичними інвалідностями та навчання під час виробничої практики; координаторка з працевлаштування молодих людей з інвалідністю для набуття навичок самостійного незалежного проживання.
Стратегії спільного викладання в інклюзивних класах. Стратегії та практики інклюзії»/ CO-Teaching Strategies for Inclusion. Inclusive strategies and practice.
Нолан Патрек, корекційний (спеціальний) педагог, Saint Anthony Village High School, США.
Створення позитивного середовища для підтримки всіх учнів / Creating Positive Environments to Support All Students.
Клей Келлер, викладач спеціальної освіти та програмний координатор в Університеті Міннесоти (США) та Катарському університеті (Близький Схід), співробітник відділу спеціальної освіти Департаменту освіти штату Міннесота.
Транзиція (перехід на доросле самостійне проживання): як вона виглядає для батьків / Transition: What it looks like for Parents.
Стефані Фіцжеральд, магістр освітніх технологій, ліцензована вчителька початкової освіти,експертна сфера: навчання людей з фізичними інвалідностями та навчання під час виробничої практики; координаторка з працевлаштування молодих людей з інвалідністю для набуття навичок самостійного незалежного проживання.
Співвикладання за допомогою універсального дизайну у навчанні для забезпечення рівноправних навчальних досягнень учнів / Co-Teaching through Universal Design for Learning (UDL) to Ensure Equitable Student Achievement
Джой Лі, експертка у сфері викладання та супервізії надання спеціальних освітніх послуг для дітей від народження до 21 року життя.
Додаткові ресурси (також є гіперпосилання в самій презентації Джой):
Профіль учня ; Шаблон плану уроків УДН ; Керівництво до УДН ; Спостережний листок. Співвикладання
Стан розвитку інклюзивного навчання в Україні: реалії сьогодення
Валентина Хіврич, генеральний директор Директорату інклюзивної та позашкільної освіти Міністерства освіти і науки України.
МКФ та її використання в інклюзивній освіті, Маріанна Онуфрик, голова правління ГО “Соціальна синергія”.
Використання спеціальних технологій навчання в процесі організації корекційного супроводу дітей з особливими освітніми потребами
Анна Заплатинська, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри ортопедагогіки, ортопсихології та реабілітології факультету спеціальної та інклюзивної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова.
Розробка індивідуальної траєкторії навчання учнів з розладами аутистичного спектру.
Наталія Івашура, викладач кафедри корекційної освіти та спеціальної психології Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, голова БФ «Квіти життя».
Підготовка педагогів до роботи в інклюзії та підвищення їх кваліфікації
Наталія Приймак, методист навчально-методичного центру освіти м.Львова
Підготовка педагогів до роботи в інклюзії та підвищення їх кваліфікації
Анна Собчук, асистент та аспірант кафедри початкової та дошкільної освіти факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка
Підготовка майбутніх педагогів до здійснення інклюзивного навчання в Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії.
Інна Ящук, доктор педагогічних наук, професор, декан факультету початкової освіти та філології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, Тетяна Цегельник, викладач ХГПА, Ольга Поляновська, кандидат педагогічних наук, доцент, Катерина Біницька, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки ХГПА.
Інклюзивний вектор Івано-Франківського коледжу: результати і перспективи
Світлана Нестеренко, Ph.D., заступник директора Івано-Франківського коледжу, Ірина Скавінська, студентка.
Інклюзивне навчання в системі позашкільної освіти
Юрій Демедюк, керівник експертної групи з питань позашкільної освіти Директорату інклюзивної та позашкільної освіти Міністерства освіти і науки України.
Презентація проєкту та Всеукраїнського консорціуму з інклюзивної освіти
Сергій Сидорів, директор проєкту «Без кордонів: розвиток та підтримка інклюзивної освітньої спільноти», Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника