


Валентина Маланчій
Заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 м. Хмельницького. Досвід роботи в сфері інклюзивного навчання: 8 років на посаді асистента вчителя інклюзивного класу, 2 роки – вчителя початкових класів з інклюзивним навчанням, 2 роки – заступника директора у закладі освіти, де функціонують 18 інклюзивних класів. Випускниця міжнародних програм стажування ADA Anniversary Inclusive Education International Fellowship Program при університеті Міннесоти, США (2017) та Літньої Школи з інклюзивного навчання при Американському університеті в Центральній Азії (Киргизстан, 2018).
Надія Весніна
Директор комунального закладу «Інклюзивно-ресурсний центр» Покровської селищної ради Дніпропетровської області, практичний психолог, корекційний педагог, учасниця міжнародної програми стажування в галузі інклюзивної освіти ADA Anniversary Inclusive Education International Fellowship Program при університеті Арізони (США, 2017), організаторка проекту «Сімейний інклюзивний літній табір», партнерка проекту «Без кордонів: розвиток і підтримка інклюзивної освітньої спільноти».
Надія Дацьо
Заступник директора з навчальної (методичної) роботи Вигодського навчально-реабілітаційного центру Івано-Франківської обласної ради, керівник благодійної організації "Крок до життя", член Міжнародної асоціації корекційних педагогів, член Всеукраїнської організації тифлопедагогів України. Досвід роботи в сфері корекційної освіти: 10 років на посаді вчителя англійської мови із навчання слабозорих та сліпих учнів (в тому числі шрифтом Брайль). Випускниця міжнародної програми стажування ADA Anniversary Inclusive Education International Fellowship Program при університеті Арізони (США, 2017)
Ірина Куцина
Провідний фахівець відділу міжнародних зв'язків Херсонського державного університету. Випускниця міжнародної програми стажування ADA Anniversary Inclusive Education International Fellowship Program при університеті Міннесоти (США, 2017).
Ольга Тільна
Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри корекційної освіти та спеціальної психології Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, член Всеукраїнської асоціації Тифлопедагогів та Всеукраїнської асоціації корекційних педагогів, магістр гуманітарних наук про розвиток і інвалідність (University of Leeds, 2004), випускниця програми міжнародного стажування ADA Anniversary Fellowship Program on Inclusive Education (University of Minnesota, 2017), співзасновниця міжнародного проекту «Без кордонів: розвиток і підтримка інклюзивної освітньої спільноти».
Сергій Сидорів
Викладач Івано-Франківського коледжу ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», випускник програми стажування ADA Anniversary Inclusive Education International Fellowship Program в університеті Міннесоти. Тренер-експерт організацій і проектів: Міжнародна Школа Рівних Можливостей, Міжнародний Фонд Розвитку Інтелектуальних та Природніх Ресурсів України, CITAS-London, Юнаки проти Насильства, ENYA, мандрівний дяк, візіонер проектів «Літня інклюзивна школа 2018» та «Без кордонів: розвиток і підтримка інклюзивної освітньої спільноти». Досліджує теоретичні та практичні аспекти підготовки та перекваліфікації педагогів до роботи в інклюзивному середовищі, права та свободи, самовизначення, соціальну інклюзію та інтеракцію. Керує розробкою та впровадженням інклюзивних дидактичних, методичних та просвітницьких матеріалів.
Наталія Приймак
Методист відділу методико-педагогічного супроводу інклюзивного навчання навчально-методичного центру освіти м.Львова. У сфері спеціальної освіти з 1999 року, з часу роботи у спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті для дітей з порушенням розумового розвитку. З 2007 року, працюючи в Департаменті освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, вела два напрямки: розвиток інклюзивної освіти в області та організація навчально-виховного процесу в інтернатних закладах. Учасник проектів ВФ «Крок за кроком»: «Створюємо Інклюзивно-ресурсний центр крок за кроком», 2013-2015 рр., «Розвиток моделі забезпечення програми переходу між системою раннього втручання і дошкільною освітою», 2017-2019 рр. (координатор проекту у м.Львові).
Браян Абері
Співдиректор Глобального ресурсного центру з інклюзивної освіти та Науково-навчального центру служб у справах родини і громади Інституту суспільної інтеграції університету Міннесоти. Автор курсу «Програми спеціальної освіти» на факультеті педагогічної психології. Доктор філософії в галузі педагогічної психології з великим досвідом досліджень, розробки програм та оцінки дітей, молоді та дорослих з інвалідністю. Провідний дослідник численних федеральних проектів з соціальної інтеграції та самовизначення осіб з інвалідністю, а також з впровадження відповідей на втручання та інших формативних підходів до оцінювання в школах. Автор публікацій інструментарію, журнальних статей та розділів монографій з інклюзивного навчання та служіння громаді, багаторівневих систем супроводу, соціальної інклюзії, самовизначення та координації послуг з охорони здоров'я. Розробив і апробував навчальні програми з соціальної інклюзії та самовизначення дітей, молоді та дорослих з інвалідністю. Керівник ряду міжнародних проектів з інклюзії студентів з інвалідністю в Україні, Бутані, Вірменії, Індії та Росії. Консультуючий редактор видань Intellectual and Developmental та Journal of the International Association of Special Education.
Рената Тіха
Директорка з досліджень та співдиректорка Глобального ресурсного центру з інклюзивної освіти Інституту суспільної інтеграції університету Міннесоти. Отримала ступінь доктора філософії в Університеті Міннесоти з педагогічної психології, спеціалізація «спеціальна освіта». Значний досвід у розробці і впровадженні інструментарію оцінки та втручання для дітей та дорослих з різними типами інвалідності. Розробка та апробація систем формативного оцінювання, зокрема академічної успішності та базових знань учнів з навчальними та важкими когнітивними порушеннями. Розробка та оцінка втручань для дорослих з інвалідністю, спрямованих на покращення якості життя в громаді. Широкий досвід міжнародної грантової діяльності з інклюзивної освіти та прав людей з інвалідністю в пострадянських країнах та країнах Південно-Східної Азії. Редагує «Журнал Міжнародної асоціації спеціальної освіти».